Hírek

  • Történetek
    Flört
    Történetek

    Egy kis flört

    Megbízónk számára érthetetlen volt, miért kerül a pékség egy-egy járművének szállítási köre olykor 20-30 perccel is több időbe, mint máskor. A járműkövető rendszerek beszerelését követően kiderült, az autók mindig ugyanannál a pékségnél várakoznak hosszabb ideig. Végül megtudtuk, a plusz időt a csinos eladóhölgyek társaságában töltötték az érintett sofőrök.

  • Történetek
    Autólopás
    Történetek

    Szerencsés véletlen

    Munkatársunk szorgalmáért bizony nagyon hálás egyik ügyfelünk. A 10 autóból álló flottába eredetileg két nap alatt szereltük volna be az iTrack rendszereket. Kollégánk azonban lelkiismeretesen belehúzott és még aznap elvégezte a munkálatokat az összes autón. A történet érdekessége, hogy még aznap éjszaka megpróbálták ellopni az egyik olyan járművet, amibe csak…

  • Történetek
    Telefonköltség
    Történetek

    Telefonköltség

    Mind a belföldön tevékenykedő, mind a nemzetközi forgalmat lebonyolító ügyfeleink spórolhatnak az üzenetküldő terminál szolgáltatásunkkal. Egyik ügyfelünk bevallása szerint járművenként havi 5-6 ezer forintot takarít meg a telefonálási költségeken. Ez 10 autónál már havi 50 ezer forint, 100-nál pedig 500 ezer forintnyi pluszt jelent. Az Ön cégénél milyen mértékű lenne…

  • Történetek
    Titkos szállítmány
    Történetek

    Titkos szállítmány

    Egyik ügyfelünk a véletlennek köszönhetően tudta meg, hogy járművei nem csak az általa ismert városokban járnak. A tejet szállító cég vezetőjét egy budapesti lakos hívta fel, aki szeretett volna rendelni tőlük. A tulajdonos sajnálatát fejezte ki, hogy a fővárosba nem szállítanak. Mire a telefonálótól megtudta, hogy az egyik szállító járművük…

  • Történetek
    Gyorshajtás
    Történetek

    Gyorshajtás kulcsos autóval

    Több cégnél is gondot okozott az un. kulcsos autók nyomon követése. A számos magán célú út mellett a sebességtúllépésből adódó károk is a céget terhelték, ha nem tudták pontosan beazonosítani, hogy az adott időszakban ki használta a járművet. Az azonosításra már több módszert alkalmazunk, így az azonosítókártyát, vagy az egyéni…

  • Történetek
    Autópálya
    Történetek

    Autópálya vagy mellékút?

    Mit gondol, jobban megéri autópályán közlekednie a céges járműveknek? Operátoraink több elemzésnek köszönhetően kimutatták, alig pár százalék a fogyasztás között a különbség az országúton, autópályán, vagy a mellékúton történő vezetés tekintetében. Ez azt jelenti, hogy ha már 10 százalékos kerülőt jelent fuvaronként az autópálya használata a mellékúttal szemben, nem éri…

  • Történetek
    Az éhes tempomat
    Történetek

    Az éhes tempomat

    Az egyik magyarországi ügyfelünk azzal a problémával fordult hozzánk, hogy az egyik autójuk 4-5 liter üzemanyaggal többet fogyaszt a többi járműnél és nem tudják, mi lehet az oka. A rendszer segítségével szinte azonnal kimutattuk, ennek az az oka, hogy a kocsiban lévő tempomatot 90-ről átállították 100 km/órára. A különbség 10%-os…

  • Történetek
    Üzemanyag figyelés
    Történetek

    A cinkos kutas

    Egy nemzetközi fuvaros cég egy benzinkút videó felvétele hatására döntött az üzemanyag kontroll szolgáltatás mellett. A felvételekből kiderült, az egyik kutassal összejátszva sofőrjük 860 liter gázolajat tankolt mellé rövid idő leforgása alatt. Ez volt a döntő lökés, rájöttek: megállítják a lopásokat. A rendszer bevezetését követően nem történt csalás a cégnél,…

  • Történetek
    Fizetésemelés
    Történetek

    Fizetésemelés? Hogyan?!

    Vannak munkahelyek, ahol nyílt titok a céges üzemanyag használata. Az alacsonyabb fizetésű beosztottak ezzel pótolják ki jövedelmüket. Egyes cégek nem is tesznek ellene. Egy ideig. Azonban amikor a lopások túlzottan is elharapóznak, a vállalat is úgy dönt: véget vet a csalásnak. Az egyik ilyen cég bevezettette a iTrack GPS Járművédelmi…

  • Történetek
    Fekete munka
    Történetek

    Fekete munka

    Egy épületkarbantartó cég is örül a döntésnek, hogy az iTrack nyomkövető rendszert választotta! Főépület karbantartói elszámolásuk szerint havi 8-10 ezer kilométert tettek meg egyenként havonta a gépjárművekkel. A rendszer bevezetését követően kiderült, valójában alig 3 ezer kilométert tesz ki a valós munkaútjuk. Ezzel autónként havi 350 liter üzemanyagot spórolt meg…